Ze Owner

Ze Owner
Wishes to be taller. She's just too short.

Friday, February 5, 2010

Updated.

Finally aku dpt update blog nihh. setelah beberapa hari tak tulis, rasa lain jee. and hari ni aku bertekad nak tulis jugak :D mcm biasa lahh aku tulis dari hari ni punya smpai lahh hari selasa lalu.


Hari ini, Jumaat.

bgn pkul 10 kot. terus turun bawah online. sambil tuh basuh baju yg da masuk 2 hari tak basuh tuh HAHA. then panaskn laksa johor semalam, sbb nk bagi baby* kat rumah ni mkn [*the baby is my BIG brother ;p] then mandi and mkn. continue online. then tetiba hujan -.- baju yg dah kering sikit tuh terus basah balik :| bila hujan, kene off comp and tv. so i ended up sleeping! aha mmg terbeb lah. mama pun join skali tido. then tetiba ada org call. pkai phone rumah plak tuh. rupanya anak Sulaiman niii. ajak lepak. so, ok lhh. Syida ambik. Ada Dirah. Pegi ambik Tira *minah ni dah sehat ;p then lepak Giant jln2. Jumpa kembar Shameer Ismael :) last2 lepak Secret Recipe. buli Tikah. haha then grak KFC tapau n pulang :D


Semalam, Khamis.

bangun pkul 9. dah janji dgn mama nk kemas rumah *tuh pun sbb mama bagi gaji dulu HAHA tp lapar + nk bg baby* mkn so masak utk breakfast. masak roti telur [roti yg disalut dgn telur] and french fries. yeah i know the combination is weird tp dah tuh je yg ada kat umah. then basuh pinggan, sapu sampah, mop lantai, kemas kemas fuhh penat gila. dh lh peluh kluar sebijik2 -.- then ptg pegi skolah pulak tuh. nk tgk budak2 kawad. ptg hujan, then grak umah Miza ambik brg n pegi umah Isk ambik flipflop. balik Amar hntrkn -.- haha err thx :D mlm pegi giant sbb ada discussion bout PRS. then mkn Secret :) *kitaorang mmg "kaya" mkn kat sana. haha then 10pm++ balik umah :)


Semalam punya semalam, Rabu.

bgn 7.30am HAHA. yeah pegi sarapan kat Bai. then main Tennis dgn Miza Isk Eddie Haziq Juede. *mencuba benda baru :D best2 tp penat kutip bola je sbnrnya HAHA. then pegi swimming :DD ada Afif Syed. tgh2 panas pulak tuh -.- semua mandi kat area sejuk. haha gedik gila mamat2 sekalian nii. dlm 1.55pm grak tuka baju. Gosh aku memekak dlm changing room sbb tgk badan kene sunburn. haha. Miza lg best. dia tk mndi kot. i repeat, TAK MANDI. tuka baju je. busuk! HAHA then terus gerak tmpt driving sbb ada lesson. jumpa Dirah! orang agak ramai. and as usual, blaja parking lagi -.- kitaorang dpt buat dlu and dpt balik awal :) kitaorang grak umah Tira *melawat kali kedua. main PS2 lagi haha bestt je. memula plan nk pegi taman, tp hujan, mcm ape je -.- n pkul 7pm++ cmtuh kitaorg balik.

oh yeah, AKU KENE KEJAR DGN ANJING! SIA* KAU. %$@#%&&*$%$%# serious doh anjing tuh jarak dia cm 10cm je dgn aku. dh lh mulut ternganga, rasa2 kene samak kot seluar yg aku pkai tuh, kot2 kene saliva dia, YUCKS! mcm siodd je. tgh elok elok jln, skali pndg kanan, ada anjing yg bebas [meaning bukn kt dlm rumah and kene ikat or smthing] and dia terus lari kat aku! aku nak lari, tp konpom dia kejar nnt. so aku pusing balik and jln dgn cepat sambil menjerit "OHMYGOD, AMIZAAAA HELP MEEEE!" Miza yg tgh blur pusing and tekejut gila. Dia pun ngong, ade ke dia stay kat situ and just lambai2 tgn dia *kire panggil aku suh pegi kat dia -.- aku jalan dgn laju, but anjing tuh was like lari + lompat2 smpai dia kt dpan aku. then aku try pusing but dia still ikot. so aku pun pegi jelah kt Miza. sh*t je. last2 dia blah. So aku kene jln jauh -.- sumpah mase tuh dah trauma dohh. lpas tuh pegi 7e. then balik.

*aku ngan Miza mati2 ingat yg anjing tuh nk gigit kaki aku :|


Semalam punya semalam punya semalam, Selasa.

pagi tuh dlm pkul 2.45am, rumah aku blackout. dah lh tgh online. mse tuh da mcm2 pikir kot. sooo i grabbed my phone n use the lights nak bukak balik power kat main switch. but then still tak on gak. dah cuak gila. last2 on gak. fuhhh. so terus tido kott. then bgn pagi :) tp kene tinggal dgn mama so grak skola jln! ada Miza Syed n Haziq. kitorg xkeje pun. just tgk je dorang buat. then lpak Bai mkn. lapa lapa. lme gle plak lepak. dr kul 10 pg smpai 2 or 3 pm. haha then grak umah Afif. dia suruh tlg masakkn. tp smpai umah dia, satu apa pun takda. so masak jela sardin n telur goreng :) then ptg tuh grak umah Tira melawat kali pertama :D ohyeahh sian diaa. so kitorg online n main PS2. haha best kot game dia, smpai xpegi taman ;p balik 7.30pm. plan nk jln, tp umi sgt sgt caring n dia nk hntr aku balik :) and and Tira pun ikot. 1st time kluar rumah tuhh. slpas sminggu kott dduk dlm umah je. heeeee :DD


*best tak baca? konpom bosan kan? haha biar lhh.

p/s: dah 4 hari tk dtg taman, sedeh :(

Syira~

2 comments: