Ze Owner

Ze Owner
Wishes to be taller. She's just too short.

Thursday, January 21, 2010

Yesterday,

Wed,

Went to school, QM. Road Run Form 1. Bosan gila. Jaga C2 lagii. Tapi hari ni ada Ana n Ishbir. ok lahh. bila dorang sume dah habis, plan nak round dengan cikgu. tapi dah kene tinggal laaa. cikgu dah kat depannnnnnn. so ape lagi, jogging lahh dr C2 smpai lahh rumah Miza. takde lah jauh sgt, tp aku rase pnat gila. siot jeee. budak2 yang kene tinggal dgn aku sume cm "uish kakak ni lari?" , "terer gila kakak ni". ada yg pggl nama aku, tp aku mls nak lyan, HAHA. Then jmpa la cikgu kat Tira, C4. then round lahh. tp agak bosan. keje aku kacau budak lari jee. haha. then da habis lepak baipun. kali ni our "bodyguard" follow. ehm budak F1 lahh. 2 Alif, 1 Arif. hehe si arif tuh boleh bantai ada 20sen je nak baya tehoais rm1.20sen. haha


Petang, blaja bwk kete lagiii. heeee sume smangat. si Amin aka "cikgu amin" boleh sesat nak ambik akuu. apelaa. err smpai sana, ada ramai siottt. mmg lama lah cite dia. kete ada 3, tmpat parking ada 1 je. haihh. dah la Syida ada. mmg pasar malam lah kat situh. haha sume ambik turn, Miza dulu, then aku, then Tira. sume buat 3 kali. fuhh susah gak parking. penat pusing stereng ohh. da la keras gila. siot jee. pastuh Amin tuh jenis yg tak buat lawak. and garang. kteorg gelak, dia buat stupid jee. haha lpas tuh pegi taman. ajak Syida n Dirah. Tira blik awl sbb atuk sedara dia meninggal. Al-Fatihah. Balik merempit ngan Syida. haha best siott. hehe



And Today,

Last day for QM. Yana ada! yeahhh. and again, jaga C2. kali ni dgn Miza. then ada budak cramp, kene la hntr balik skola. lpas tuh pegi C12 since takde orang jaga kat situhh. And Ana pun ada. keje aku high five bila ada budak smpai kat aku. ada yg high five, ada yang tak, siap ada lg kott budak yg pusing badan nak elak dari kene tangan aku. ingat aku nak tampar dia ke ape. haha then round2 nak tgk trek. then smpai skola, Tusy pegi claim "gaji" hehe :) rm** dow. lpas tuh pegi giant mkn kat secret, terus habis gaji HAHAHA. Tikah la tak boleh blah, dia dah la keje kat situh, then dtg kt kteorg pastuh mkn fries n kek. lawak gila ahah then merayap g mintak keje, Yana jelahh. aku? haha tak kott. err then balik plan nak tido, tp pegi online. haha

sbnarnya plan nk blaja drive, tp penat. n mase tuh ngantok ohh. lgpun Tira takde. bak kata dia "ke korang xleh hidup kalau aku takde" HAHAHA siott je itu minahh. err soo online la jap. then pegi taman. lepak2 mcm biasa, pkul 7 balikkkk. smpai tumah, online balikk. ahha tu jela keje. mlm pegi giant, again! haha beli barang dgn mama. kul 9 balikkkk and onlineeee :)

No comments:

Post a Comment