Ze Owner

Ze Owner
Wishes to be taller. She's just too short.

Tuesday, January 19, 2010

Two

I, myself read back my last post on Sunday and it was quite funny! pendek gila aku tulissss HAHA rase lawak gilaaa. mmg summary betol lahhh. Anyway, i'm not going to continue that story sbb dah lupa. HAHA

Monday, 18 Jan.

Went to school. HAHA pelik kann dah habis skolah but still kene pegi jugak. Yang lemah tuh kene bangun awal -________-" adoiiii. Well act ada latihan road run for 4 days. Pagi Form 1, petang form 2-5. I still can't believe that S4 ada dua sesi. dah la Form 1 je petang. tak bosan ke?? haha pagi ex-senior yang jaga, n petang, senior2 lahh. This year punya road run gila jauhhh. 5km, ambik kau HAHA dulu bajet 3.2km je kott. Anyway, aku jaga checkpoint 2 which is jalan yang banyak kete and bahaya. Susah jugak ahhh. Tapi checkpoint awal2 best. Sume energy bajet byk lagi, so ramai yang lari lahhh kann? Hehe then jaga Penamat, which is dalam sekolah and bosan gila. Tunggu orang sampai, fuhhh -___-

Da lepak2 jap, pegi baipun. Jumpa abg Harif n his wife Kak _____. Tak ingat lahh. hehe dia kata my L dah siap. ohyeahhh! lama gila tunggu ohh. Then bila dpt, buruk gilaaaa :( Gamba tuh masa nak ambik comp test harituhh. huaaaa meraung la aku. tp katanya dpt yg baru. yg ni kire cm temporary. hehe n n petang tuh saya, Tira and Miza belajar laa bwk kete :D haha ni yg besttt. Tambah pulah abang Harif yg ajar. mmg gelak jela cite dia. hahah mula2 dia ajar tuka gear, lepas clutch, gear 1, reverse, u-turn, and and tekan minyakk :D haha Tira lahh. keje dia tekan minyak jee. mmg laju la cite dia. hahaha Miza pun lebih kurang jee. haha then bila da okay, abg Harif suruh kteorg bwk jln besarr punyaaaa. haha mmg cuak ah cte dia enn. first, Tira bwk. smpai kat BK6 yg blakang skali. Then Miza bwk balik smpai dpan skolah. Then me, hehe. First, traffic light. I think that's my greatest fear kot, HAHA. Mane taknye, enjin mati 2 kali! haha malu pun ada, bengang pun ada. aku malu sbb enjin mati ah kann. then aku bengang sbb kete yg kat blakang potong aku, HAHAHA siot jee. Lpas tuh nak tengok2 pulakk. haha then aku bwk smpai BK6 n balik umah. Smpai umah, i parked right in front of my house. Fortunately, my mom was there. And she was really shocked. HAHA can't wait for my next lesson, Wed.



Tuesday, 19 Jan.

Bangun pagi lagiii :( haihh 2nd day road run. hari ni ramai. sbb ada senior2 yang akan jaga skalii. My ckeckpoint mmg kene byk org sbb ada byk kete kat situh, nak tengok ada kete ke takk, suh budak stop, tggu line clear, fuhhh. tapi hari ni budak tak ramaii, plus hujan sikitt. start pun lmbt. lme siot tggu. And again, saya jaga checkpoint 2 lagiii. plus checkpoint 14, which is lebih kurang je dengan 2 punya. nk kene tengok kete and blablabla. Today saya ditemani Ishbir and budak semalam *tak ingat nama lahh HAHA :) then pegi c14 dengan Yayaa. Rindu nak lepak dgn itu minah ohh. haihh. c14 ada cikgu Ngiam. nasib baik tak jaga penamat. bosan gila. haihh. then balik ke sekolah dgn cikgu Tan Su See. Bajet nk tolong budak yg jalan last skali. Dia semput ke apatah. Padahal dekat gila. Malas kan yaya? ahaha then lpak baipun makan nasi goreng ayam. dorang jakun gila tengok aku makan. *sbb nasi dia penuh gilagila1 pinggan n aku berjaya hbiskan. HAHA then balikkk tido, best! HAHA then online :)


*amacam kali ni panjang takk? HAHA 2 hari punya la, panjang sikett. heee

No comments:

Post a Comment