Ze Owner

Ze Owner
Wishes to be taller. She's just too short.

Saturday, June 19, 2010

Err Hello?

YA ALLAH lama nya tak update blog!

Mintak maap dari hujung rambut sampai hujung kaki. Aku buat kau mcm kau dah tak wujud wahai blogku. Haihhh memang aku "busy" sekarang dengan hidup U. Tapi still boleh online FB dgn Tumblr en? Boleh lepak tgk wyg lg en? Habis tuu asl time nk on blog je busy? Haihhhh

Aku terpaksa batalkan niat aku utk mem-post orientation day tuuu sebab post tuh dah berzaman "kata-nak-post-tapi-tak-post-jugak" and takde sape nak baca lagi pun. Harap maaf!

Lepas tu, aku hampir nak delete blog nii. Sbb dah tak terupdate dah. tp bila pikir balik, kesian kat blog ni. Dah lama dia ni ade dlm hidup aku. tapi ditinggalkan begitu saje. sbb TUMBLR. YA, kau lah punca aku tak update blog ni! haha

Ok ok mcm ni. Blog aku ni lebih kepada tulisan2 dan karangan. haha manakala tumblr aku tuu lebih kepada gambar dan video. tuu je bezanya. Aku pulak jenis pemalas nak mampo* so keje upload gamba lagi senang dari taip2 nii, click2 je kann. tuu la pasal. tapi tumblr tu pun dah tk on hari2 jugak, so same je.


Akhir kata, saya ingin memohon maaf sekali lagi kerana bersikap PEMALAS sentiasa. Anggap jelah sebelum ni page aku under construction haha -.-

2 comments: